Globalmarketin

SIKÇA SORULAN SORULAR

01. SİPARİŞİMİ NASIL TAKİP EDERİM?

Siparişinizin durumunu, “Hesabım – Siparişlerim” sayfasından detaylı olarak görüntüleyebilir, ürünlerinizin durumunu buradan görebilirsiniz.

Sipariş durumları hakkında detaylı bilgiye aşağıdan ulaşabilirsiniz.

  • Beklemede: Siparişinizin bizlere ulaştığını gösterir ve ürününüz hazırlanıyordur.
  • Kargoda: Ürününüz kargoya verilmiştir, bu noktada “Hesabım – Siparişlerim” sayfasından ya da size gönderdiğimiz e-posta üzerinden kargo takibi yapabilirsiniz.
  • Teslim Edildi: Ürününüz başarılı bir şekilde size teslim edilmiş demektir.
  • İade Edildi: Siparişiniz iade etmişsiniz demektir.
  • İptal Edildi: Siparişinizdeki bir sorundan ötürü iptal edilmiş demektir, böyle bir durum yaşandığında konu ile ilgili bilgilendirilirsiniz.

02. HANGİ ÖDEME SEÇENEKLERİ MEVCUT?

  • Kredi Kartı (iyzico)
  • EFT/Havale
  • Kapıda Ödeme

03. KARGOM NE ZAMAN GELİR?

Siparişiniz onaylandıktan sonra, ürününüz hazırlanıp en kısa süre içerisinde kargoya verilir ve size kargo takip numarası e-posta olarak gönderilir. Kargo teslimat süresi kargo firmasının teslimat süresine bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.

04. İADE KOŞULLARI NASIL?

Bu konuyla ilgili Değişim İade Prosedürüne göz atabilirsiniz.

KAYIT OL