SIKÇA SORULAN SORULAR
01. SİPARİŞİMİ NASIL TAKİP EDERİM?
Siparişinizin durumunu, “Hesabım – Siparişlerim” sayfasından detaylı olarak görüntüleyebilir, ürünlerinizin durumunu buradan görebilirsiniz.
Sipariş durumları hakkında detaylı bilgiye aşağıdan ulaşabilirsiniz.
- Beklemede: Siparişinizin bizlere ulaştığını gösterir ve ürününüz hazırlanıyordur.
- Kargoda: Ürününüz kargoya verilmiştir, bu noktada “Hesabım – Siparişlerim” sayfasından ya da size gönderdiğimiz e-posta üzerinden kargo takibi yapabilirsiniz.
- Teslim Edildi: Ürününüz başarılı bir şekilde size teslim edilmiş demektir.
- İade Edildi: Siparişiniz iade etmişsiniz demektir.
- İptal Edildi: Siparişinizdeki bir sorundan ötürü iptal edilmiş demektir, böyle bir durum yaşandığında konu ile ilgili bilgilendirilirsiniz.
02. HANGİ ÖDEME SEÇENEKLERİ MEVCUT?
- Kredi Kartı (iyzico)
- EFT/Havale
- Kapıda Ödeme
03. KARGOM NE ZAMAN GELİR?
Siparişiniz onaylandıktan sonra, ürününüz hazırlanıp en kısa süre içerisinde kargoya verilir ve size kargo takip numarası e-posta olarak gönderilir. Kargo teslimat süresi kargo firmasının teslimat süresine bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.
04. İADE KOŞULLARI NASIL?
Bu konuyla ilgili Değişim İade Prosedürüne göz atabilirsiniz.